12 تکنیک سئو که با استفاده از آن جریمه نخواهید شد!
نوشته شده توسط : عباسی


یک بخش دیگر از seo، seo کلاه خاکستری میباشد سئو سایت که تکنیک های خاص خویش را داراست. در نوشته‌ی‌علمی های گذشته گفتیم، تکنیک هایی که از لحاظ گوگل رسمی می باشند در دسته seo کلاه سپید و آن هایی که غیر قانونی میباشند در دسته seo کلاه سیاه قرار میگیرند.

ولی seo کلاه خاکستری چه میباشد؟ در پی این نوشته‌علمی از برندایده در زمینه ی این طرز از بهینه سازی و seo تکنیک های آن سخن خوا هیم کرد.

seo کلاه خاکستری
seo کلاه خاکستری میان seo کلاه سیاه و کلاه سپید جای دارد و شاید هنوز خیلی تکلیف این طریق از بهینه سازی معین وجود ندارد. بهینه سازی کلاه خاکستری یعنی استعمال از طریق هایی که از لحاظ فنی برای بهبود جايگاه بندی رسمی می باشند ولی از نگاه اخلاقی مشکوک میباشند و احتمالا روزی به seo کلاه سیاه تبدیل شوند.

در واقع این نحوه ها لب مرز می‌باشند. ممکن میباشد امروز رسمی باشند و به شما امداد نمایند اما مدتی دیگر به خیال و خاطر استعمال از آنان و تغییر و تحول ضابطه، جریمه گردید!

تفاوت seo کلاه سیاه و seo کلاه خاکستری چه می‌باشد؟
در‌صورتی‌که شما از seo کلاه سیاه به کارگیری فرمائید خیلی سریع شناسایی می‌شوید. البته استعمال از seo کلاه خاکستری به‌این راحتی ها شناسایی نمی‌شود. به عنوان مثال گهگاه گوگل به مشقت متوجه میشود که آیا شما برای لینک و پیوند های خاص مبلغی پرداخت نموده اید یا این که نه.

seo کلاه خاکستری خلاقیت بیشتری نسبت به بهینه سازی کلاه سیاه داراست. انگیزه این که seo کلاه خاکستری کمتر شناخته شده‌است، بدین خیال میباشد که زمانی موتورهای کاوش متوجه استعمال اشخاص از این تکنیک ها میگردند، مبادرت های مطلوب را انجام میدهند تا از این تکنیک ها دوری نمایند و در سود این تکنیک ها به بهینه سازی کلاه سیاه تبدیل میشوند.

 

19 تکنیک بهینه سازی کلاه خاکستری
ما یک لیست از تکنیک های seo کلاه خاکستری را درین نصیب به شما معرفی می‌کنیم که از لحاظ رسمی صحیح می باشند البته نمی قدرت آنان را تحت عنوان seo کلاه سپید در لحاظ گرفت:

1. تصرف seo
در دنیای اینترنت بعضا از تارنما ها می باشند که دیگر گزینه به کار گیری قرار نمی گیرند و هیچ کاربردی برای صاحبانشان ندارند. این تارنما ها به جهت قدمت متعددی که دارا‌هستند می‌توانند اعتبار خیر و خوبی برای محتوا و تارنما شما ساخت و ساز نمایند. در‌این‌حالت‌ خواهیم توانست دامنه های منقضی گردیده که مربوط به لغت ها کلیدی ما میباشند را خریداری کرده و بعد صفحه های محتوا را با بک پیوند های مطلوب بدین وب سایت اضافه کنیم.

می بایست مطمئن شویم که محتوای تازه کیفیت نیکی داشته و خیلی نسبت به محتوای گذشته سایت، مختلف نباشد و از لغات کلیدی دارای ارتباط در محتوای تازه به کارگیری کرده و seo روی آن اجرا کنیم تا این وب سایت بتواند درجه بندی خواهد شد.

2. ایجاد شبکه های عمومی جعلی
ولی این عمل غیر اخلاقی میباشد! می‌توانید در کنار شبکه‌های‌عمومی فردی خویش یکسری اکانت جعلی در شبکه‌های‌عمومی ساخت و ساز میکنید و بعد از آن ذیل این تیتر و عمل در آنها، مبادرت به تصاحب کردن بک لینک و پیوند از روش شبکه های مردمی مانند رخ بوک، توییتر، لینکدین و غیره میکنید.

 

3. پباده سازی دوباره وبسایت
مدام بر پباده سازی دوباره تارنما تاکید میشود. متخصصان بهینه سازی ذکر می نمایند که مورد نیاز میباشد بعداز یک‌سری سال تارنما خویش را پباده سازی دوباره نمایید. با پباده سازی دوباره، زیرا کدها و اوامر عوض میشود، گوگل آن را تحت عنوان محتوای نو می شناسد و برای همین بها جدیدی برای آن قائل می گردد. ولی این فعالیت نکات خیلی ریزی دارااست که عمل هر کسی وجود ندارد البته خب به هرحال یک تکنیک بهینه سازی کلاه خاکستری میباشد.

4. ساخت و ساز کامنت
کامنت گذاشتن در وب سایت های دیگر و حتی تارنما خودمان و بک لینک و پیوند دادن به صفحه ها متعدد وب سایت تاثیر اکثری خواهد داشت. در صورتی به صحت مصرف شود، قادر است مفید واقع خواهد شد و می قدرت اعلام‌کرد یک تکنیک seo کلاه خاکستری فوق العاده میباشد، اما ممکن میباشد بعدا گوگل لینک و پیوند هایی را که شما در نصیب کامنت قرار می دهید را جریمه نماید، مخصوصا اینکه مالک آن کامنت ها را اسپم اعلام نماید.

5. به کارگیری از دکمه های اشتراک گذاری
شما می بایست دکمه های اشتراک گذاری موضوعات Google+ و Facebook و تارنما های شبیه با آن‌ها‌را به وب سایت خودتان اضافه نمایید. آن‌گاه خودتان چندبار بر روی آن کلیک فرمایید.

6. نشر اخبار و اتفاقات آپدیت
در‌حالتی که بتوانید خبرها آپ تو دیت منتشر فرمائید محتوای شما بیشتر کاوش گردیده و سایتتان از نگاه بهینه سازی بالا می‌آید حتی می‌توانید بک لینک و پیوند و یا این که تکثیر در شبکه های عمومی به دست بیاورید. از این نحوه ممکن میباشد ترافیک بسیار متعددی به دست بیاورید.

7. پیوند های خیریه
می‌توانید یک سری خیریه کوچک را گزینش کرده، مبلغ مقداری را به آنان پرداخت کرده و یک نوشته ی علمی درباره با عمل آنها بنویسید و یک لینک و پیوند هم به برگه پرداخت برای این خیریه ها بدهید و بعد از آن از خیریه ها هم بخوانید که بک لینک و پیوند به شما بدهند. این فعالیت صحیح مانند لینک و پیوند های مبلغی میباشد البته خب گوگل این طریق را جریمه نمی نماید.

8. ویرایش عبارات کلیدی
هنگامی شما دو واژه کلیدی غیر دارای ربط را با هم به طور یک تیم ارائه می دهید تا روبات ها تفکر نمایند که‌این دو کلمه و واژه کلیدی به هم دارای ارتباط می‌باشند و یا این که مترادف می‌باشند، این تکنیک اجرا میشود. این عمل یک تکنیک توسعه یافته میباشد و برای تحقق این تکنیک بر روی لغات کلیدی با رقابت بالا، فعالیت بسیار دشواری میباشد.

9. پرداخت پول برای لحاظ
اشخاص متعددی وجود دارا هستند که حاضرند به ازای پولی پول در وبسایت حیث بدهند. زمانی که به‌این اشخاص پول بدهید حاضرند در هر موضوع ای لحاظ بدهند و این فعالیت بیان کننده به طور کامل رسمی میباشد!

10. حراجی یا این که بدون پول!!!
هر کسی دوست دارااست که چیزی را بدون‌پول اخذ نماید، پس چرا از کدهای تخفیف درباره با تولید ها یا این که خدمت های تارنما به کار گیری نکنیم؟ می‌توانید از تارنما های کد تخفیف آنلاین (مانند کدهای تخفیف گوگل) به کارگیری نمائید و یک خصوصیت تخفیف روز را به وبسایت خودتان اضافه فرمایید. از حیث فنی این عمل محتوای تکراری یا این که سرقت ادبی در لحاظ گرفته نمی‌شود. چنانچه شما این خصوصیت را در توییتر و فیسبوک قرار دهید، مطلقا ترافیک متعددی جذب می‌کنید.

 

11. تغییر تحول رده محتوا
بیشتر اشخاص یک‌سری گزاره اولیه در برگه را مطالعه می نمایند و آنگاه ممکن میباشد که عشق و علاقه شان را از دست بدهند. از این رو، در‌صورتی‌که شما دکمه فراخوان کار (call to action) را بالای برگه قرار دهید مطلقا مفید خواهد بود. از طرف دیگر، محتوایی که بیشتر طرح لغات کلیدی را داشته باشد برای موتور های کاوش قابل قبول خیس میباشد ولی کمتر می‌تواند دقت اشخاص را جلب نماید.

در سود می بایست محتوای خودتان را به نصیب دیگری از شیت منتقل فرمائید تا محتوایی که بیشتر با بهینه سازی سازگار می باشند ولی نرخ تبدیل کمتری دارا‌هستند، بالای کد ها ولی در ذیل شیت قرار داشته باشند. این عمل با ابزار متفاوت مانند CSS شناور، انتخاب منزلت قطعی CSS ، jQuery append یا این که شیوه های گوناگون دیگر انجام می‌گردد. همینطور شما میتوانید برنامه کودک های jQuery تولید فرمائید تا مقام محتوا تغییر‌و تحول نماید یا این که بتوانید محتوای نو اضافه فرمائید. اما کل این فعالیت ها موقتی مجاز میباشد.

12. تغییر و تحول محتوا
در بنا شده در این عمل محتوا را از تارنما های دیگر اسکن می‌کنید البته بایستی عبارات و طرز فرمان زبانی آن را تغییر‌و تحول دهید تا موتور کاوش به طور اتوماتیک نتواند سرقت متنی را شناسایی نماید. یک نحوه دیگر هم اخذ محتوا از یک‌سری ورقه میباشد، زیرا از جمله قادر خواهیم بود این طور در حیث بگیریم که نسخه برداری کردن از یک شیت سرقت ادبی به حساب آورده می شود البته نسخه برداری کردن از یکسری کاغذ و
ادغام آنها نوعی نوشتن و تحقیق میباشد!

برای مثال شما میتوانید یک نوشته ی علمی بنویسید با اسم “x عدد تکنیک seo” آنگاه از تکنیک های seo متفاوت مطرح گردیده در وبسایت های متعدد استعمال نمائید و آن را به اسم خودتان نوشتن فرمائید. در صورتی‌که هم بتوانید یک‌سری ایده خاص بدین نوشته‌علمی اضافه نمائید که دیگر بی نقص نوشته‌علمی از آن شما خواهد بود.

در انتها
برای داشتن تعادل، بایستی بدین نکته اشاره کنیم که ایده بهینه سازی کلاه خاکستری، ایده ای میباشد که ستیز و بحران های متعددی درباره با آن وجود دارااست. برخی از اشخاص بر این اعتقاد می‌باشند که seo کلاه خاکستری، به عبارتی seo کلاه سیاه میباشد البته هنوز شناسایی نشده میباشد و برخی هم معتقد می‌باشند که به هیچ وجه بهینه سازی کلاه خاکستری نیست، بلکه عده ای که از این شیوه ها به کار گیری می نمایند به عبارتی تکنیک های کلاه سیاه را استعمال می نمایند ولی موقتی توانسته اند قسر در بروند!

لحاظ شما چه می‌باشد؟ به حیث شما طریق هایی که تحت عنوان تکنیک های بهینه سازی کلاه خاکستری معرفی گردیده اند غیررسمی می‌باشند؟ شما چه طرز هایی را میشناسید که می‌توانند seo کلاه خاکستری باشد؟

خرسند می شویم در‌حالتی که تجربیات و علم خویش را در مشت ما قرار دهید تا نوشته‌ی‌علمی بدون نقص تری داشته باشیم.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: